Oldalak

2014. december 12., péntek

Karácsonyi ötletek 3...talán

Maradék hasznosítás felső fokon

Rengeteg maradék anyagom van itthon, amikből már nem igazán lehet nagyokat alkotni, jöjjenek hát a kis alkotások.
Mindig is tetszettek nekem a "rusztikus" vagy talán jobb ha azt mondom, hogy természetesebbnek ható karácsonyfa díszek. Nem tudom hol, de láttam mindenféle anyagból összefércelt szívecskéket és innen merítettem az ötletet ezekhez a díszekhez.


Csak maradék anyagra, vetexre, tömőanyagra és szalagra van szükség, meg ha van akkor varrógépre, de szerintem kézzel is össze lehet ölteni a szíveket. Gyorsan készen vannak és szerintem szuper jól néznek ki. Már tudom is ki fog ilyet kapni karácsonyra :)


2 megjegyzés:

  1. Jujj, a barna pöttyös a legszebb!

    VálaszTörlés
  2. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal hingga stadium khasiat ace maxs akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi Dunia Pom Mini dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. Cara Order Ace Maxs Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar Legalitas Ace Maxs di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! Ace Maxs

    VálaszTörlés